Optymalny wybór do profesjonalnych treningów i dla amatorów do pół-profesjonalnych wyścigów, w których zawodnicy, bez względu na typ terenu, oczekują najwyższych osiągów, na każdym okrążeniu, szczególnie podczas symulowanych warunków wyścigowych.
• Przyczepność i trakcja na każdym typie podłoża(od nawierzchni miękkich do twardych).
• Doskonale przystosowana do treningów, optymalny kompromis pomiędzy osiągami, a trwałością.
• Projekt wzoru bieżnika wzorowany na wcześniejszych modelach, w porównaniu z poprzednikami zwiększona odporność bieżnika opony tylnej, a opona przednia podobna jest do modelu Scorpion MX Soft 410.
• Wielo-warstwowe opasanie zapewnia dużą odporność na uszkodzenia i maksymalną elastyczność, która pochłania siły podczas skoków i pokonywania przeszkód.
• Szkoleniowe osiągi w każdym terenie, z optymalnym zużyciem bieżnika, odporne na odkształcenia i gwarantujące wydłużoną trwałość.
CECHA:
• Przednia opona ze specjalnie ułożonymi blokami bieżnika.
• Tylnia opona z blokami bieżnika w kształcie V.
• Jedno-warstwowy składnik.
EFEKT:
• Zoptymalizowana powierzchnia kontaktu z nawierzchnią.
• Zoptymalizowana powierzchnia kontaktu z nawierzchnią.
• Maksymalna odporność na uszkodzenia i przecięcia.
W PRAKTYCE:
• Maksymalna trakcja i precyzja prowadzenia na niepewnych nawierzchniach.
• Stabilna trakcja i dobra przyczepność.
• Poczucie bezpieczeństwa i wysokie przebiegi.
Marka |
Pirelli |
Sezon |
Motocross |
Klasa |
Scorpion MX eXTra X |
Dimension |
80/100-21 TT 51M M/C, MST, koło przednie |
Szerokość |
80 |
Profil opony |
100 |
Rozmiar opony |
21 |
Indeks nośności |
51 |
Indeks prędkości |
(M) |
With/Without Valve (TT/TL) |
Opona wymagająca montażu dętki |
M/C |
Tak |